Capgemini feirer 50!

Capgemini feirer 50 år og i anledning jubileet har selskapet lansert en merkeidentitet som bygger på selskapets 50 år gamle historikk.

«Det er nå 13 år siden vi sist frisket opp vår logo. Det er mye som har skjedd siden den gang. Ikke bare i Capgemini, men hele bransjen er forandret. Siden vi feirer 50 år, så vi på det som en fin anledning til å fornye oss. I den digitale tidsalderen ønsket vi oss en frisk og dynamisk logo i et håndskrevet format.» sier Virginie Regis, Capgeminis globale Markeds- og kommunikasjonsdirektør

Den nye identiteten baserer seg på tre hjørnesteiner for å reflektere Capgeminis styrker som forretningspartner. Disse er: dynamikk, presisjon og mennesker.

Capgeminis visjon er at det er menneskene bak teknologien som er viktigst. Det er dette som den nye logoen i håndskrevet format skal minne oss om. Dette aspekt blir igjen poengtert i Capgeminis slogan «People matter, results count».

 

Capgeminis spar-ess er nå blitt dynamisk og flytende, for å reflektere den teknologiske evolusjonen og Capgeminis konstante evne til å innovere og beherske siste nytt innen teknologi.

 

About the author

Related Posts

Legg igjen et svar

Leave a Reply

E-postadressen din vil ikke offentliggjøres.