”Code Halos” gir digitale forretningsmuligheter

Konkurransen mellom bedrifter avgjøres i økende grad på hvor godt de klarer å skape verdier basert på digitale informasjonen.

En av de raskest voksende ”top-tier” rådgivning- og teknologiselskaper  globalt, NASDAQ -noterte Cognizant, har lansert det de kaller ”Code Halos”, basert på studier av drivkreftene bak endringer i virksomheter nå og i fremtiden.

 I en serie av white papers , viser selskapet hvordan konkurransen mellom bedrifter i stadig større grad baseres på hvor godt de klarer å skape verdier basert på den digitale informasjonen som omgir mennesker , organisasjoner, prosesser og produkter – det Cognizant kaller Code Halos.

 Code Halos skaper nye virtuelle identiteter av oss som individer. Bedrifter konkurrerer nå med basis i informasjon og data som omgir kunder, enheter , organisasjoner, ansatte og samarbeidspartnere . Code Halos gir et grunnlag som organisasjoner kan analysere og handle på for å generere digitale forretningsmuligheter.

 – Gjennom vår analyse på tvers av bransjer, fant vi at suksessrike bedrifter var vinnere  fordi de klarte å konkurrere basert på informasjon snarere enn bare fysiske forsyningskjeder . Digitale Vinnerne benyttet Code Halos på måter som gjorde dem i stand til å slå konkurrentene . Selskapene som sliter klarer ikke å utnytte denne informasjonen, » sier lederen for Cognizants norgeskontor, Fredrik Kallevig .

Vant storkontrakt i Norge

Cognizant har vokst jevnt i Europa og hadde en vekst på hele 32 prosent i hele Europa i 2013. I Europa  er Norge et viktig marked og selskapet vant Orkla,  en av de største IT-kontrakter i Norge i 2013.

About the author

Related Posts

Legg igjen et svar

Leave a Reply