Kjøper reklamebyrået Acne
Deloitte Digital kjøper det globale reklamebyrået Acne
Reklamebyrået Acne, har fra hovedkvarteret i Stockholm utført globale kampanjer for blant andre IKEA, Telenor, Max, H&M and Spotify. Nå har Deloitte Digital valgt å styrke sine digitale krefter med de kreative hodene.
– Kjøpet av Acne gir oss et dytt mot å bli det ledende full service-konsulenthuset innenfor kreative og digitale tjenester i Norden , sier Martin Bryn, partner og leder av Deloitte Digital i Norge.
Planlegger å ansette 80 nye medarbeidere frem mot 2020
– Kunder som står midt i den digitale transformasjonen kan få digitale løsninger og kreativt innhold, i kombinasjon med Deloittes forretningsmessige innsikt. Det gjør oss til en samarbeidspartner for virksomheter og organisasjoner som bygger merkevare i den digitale tidsalder, sier han.
Deloitte Digital investerer markant i Acnes fremtidige vekst. Planen er å ansatte 80 nye medarbeidere frem mot 2020.
Legg igjen et svar